Zahoďte zábrany a ukážte aj vy svoju individualitu spolu so značkou DIESEL

Michal Rybár

Renzo Rosso, zakladateľ značky DIESEL, nebol žiadny dizajnérsky génius. Nemal ani veľa peňazí. Mal však tú pravú kombináciu tvorivosti, odvahy a cieľavedomosti. V roku 1978 pracoval v bežnej textilnej firme. Renzo však videl, kam sa bude módny priemysel uberať a vo firme Moltex, kde pracoval, kúpil 40-percentný podiel (z pôžičky od otca) a presvedčil väčšinového majiteľa, že by sa mali začať orientovať na denim. Firmu neskôr premenovali na Diesel a začali šiť a predávať. V roku 1985 sa Renzo rozhodol, že je čas oddeliť sa od vyššie spomínanej firmy a stal sa tak jediným majiteľom značky Diesel.

Prvá predajňa bola otvorená roku 1991 na Lexington Avenue v New Yorku, priamo oproti veľkému obchodu Levis. Džínsy Diesel vyzerali oproti "levisky" obnosene a gýčovité, pretože boli vyprané a samá diera, ale práve vďaka týmto vlastnostiam sa stali obrovským hitom. Uvoľnený a rebelský štýl si zamilovala generácia dospelých, teenagerov i detí.

V posledných rokoch venuje spoločnosť Diesel pozornosť predovšetkým mladej generácii, a to sponzorovaním projektov ako Charitatívny viedenský ples proti AIDS, festival Sundance Film alebo Diesel-U-Music. Na módnych veľtrhoch má spoločnosť vždy jeden z najväčších „stánkov“ a vždy ide cestou ľahkého rebelstva.

Diesel je tiež známy pre svoje marketingové kampane - tá s názvom "BE STUPID" otriasla nielen svetom marketingu. Skvelé a vtipné vizuály s hláškami ako: "Múdrosť má mozog, bláznovstvo má gule!" Alebo "Chytrí kritizujú, blázni vymýšľajú!" Si zamilovali blázni po celom svete.

Ďalším z úspechov tejto celosvetovo dostupnej značky je, že od roku 2008 je jednou z prvých spoločností, ktorej oblečenie sa objavuje aj vo videohrách.

Diesel skrátka nemožno ignorovať, pokiaľ si potrpíte na originalitu a nezávislosť v obliekaní.

Privítajte s nami túto výnimočnú značku v našom portfóliu a vyberte si svoj kúsok ešte dnes!

Súvisiace články
2. 10. 2022
Cara Delevingne: Karl ma naučil, aké dôležité je prijať svoju výnimočnosť
1. 9. 2022
Vítame nové detské značky v portfóliu VERMONT
1. 8. 2022
„Robím veci, ktoré nikto nepotrebuje, ale ktoré všetci chcú.“
1. 8. 2022
Svojská a hravá, to je móda Karla Lagerfelda