Reklamácie
Nárok na reklamáciu si môžete uplatniť do 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru.
Tovar nám pošlite spolu s kópiou dokladu o zaplatení a dôvodom reklamácie na adresu: VERMONT Services Slovakia s. r. o. , Oddelenie e-shop, Stará Vajnorská 11, 831 04 Bratislava. Objednajte, prosím kuriéra DPD pomocou objednávkového formulára na stránke www.vermont.sk/kurier. Na riadne a včasné vybavenie reklamácie vám odporúčame presne popísať dôvod reklamácie.
Za okamih podania reklamácie sa považuje okamih doručenia reklamovaného tovaru spolu so všetkými zákonom stanovenými dokladmi na našu adresu.
My vašu reklamáciu zaevidujeme, o čom vás budeme informovať.
V lehote do 3 dní vás budeme kontaktovať s rozhodnutím, ako bola vaša reklamácia vybavená. V prípade, že bude potrebné zložitejšie technické skúmanie tovaru, sa lehota posúva na 30 dní. O všetkom vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.
Celé znenie Reklamačného poriadku nájdete TU.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať telefonicky na čísle 02/3500 3000 alebo emailom na: info@vermont.sk .